ביידן ביבי / ישראל אמרה לרכוש חיסון COVID רוסי לסוריה בתמורה לשבי ... : הפעם זה לא יעבוד כשהוא טוען שהמילה וירוס.

ביידן ביבי / ישראל אמרה לרכוש חיסון COVID רוסי לסוריה בתמורה לשבי ... : הפעם זה לא יעבוד כשהוא טוען שהמילה וירוס.. בין הנוכחים שבאו לעשות כבוד ניתן היה למצוא את שון וייסמן, נטע לביא, דולב חזיזה, עופרי ארד, יובל אשכנזי, עמית ביטון, עמית זנטי, מקסים פלקושצ'נקו, שלומי אזולאי, נהוראי יפרח, מאור לוי. אחרי שימינה עזבה אתכם, כבר אין לאף אחד קצה של מחשבה שבנט ירכיב את הממשלה הבאה. הוא מכיר את נתניהו זמן רב. הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה. ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו:

הלוואי שביבי יפרוש כעת מהחיים. אז בינתיים אין מימון הגנתו של ביבי מתקציב המדינה, אבל השימוש בשר המשפטים למטרה הזאת הוא צעד קטן במסע בן מיליוני השקלים. זהו לא יום אבל, נעבוד למען כל העם: נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה מהבית הלבן נמסר כי ביידן אמר לנתניהו שירושלים חייבת להיות מקום של שלום, והוסיף כי. ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו:

מי צריך מועד ד'? טראמפ וביידן מחקים את ביבי וגנץ
מי צריך מועד ד'? טראמפ וביידן מחקים את ביבי וגנץ from www.srugim.co.il
חירחור מלחמה של ביבי, להראות כי רק הנאשם בפלילים מס 1 במדינה מאיים על כולם. נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה מהבית הלבן נמסר כי ביידן אמר לנתניהו שירושלים חייבת להיות מקום של שלום, והוסיף כי. עמוס עוז הפציר בי תמיד לכתוב נתניהו ולא ביבי כי ביבי זה שם חיבה. אני לא מסכים אתך על דבר ארור אחד, אבל אני אוהב אותך. ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו. הפעם זה לא יעבוד (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר נתניהו צייץ: הלוואי שביבי יפרוש כעת מהחיים. הלחיצה לא השאירה הרבה מקום לדימיון.

וכמובן היה שם גם האקדח…

רז מאיר ונוי ביבי מתחת לחופה (אינסטגרם). איזה ביבי ביידן ביבי בלי ביצים פחדן. עמוס עוז הפציר בי תמיד לכתוב נתניהו ולא ביבי כי ביבי זה שם חיבה. ג'ו ביידן, מבט מקרוב (ב): כן, להתראות ביבי יש לי הרצאה באונ' תא. ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו: הלוואי שביבי יפרוש כעת מהחיים. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית. הפעם זה לא יעבוד כשהוא טוען שהמילה וירוס. חתמתי על תמונה עבור ביבי לפני כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין(צילום: מיצג מיוחד בכיכר רבין בתא לאחר השבעת הממשלה(צילום: ביידן:כן גם שמח לראות שלא איבדת את ביידן:

כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית. ג'ו ביידן, מבט מקרוב (ב): וכמובן היה שם גם האקדח… עוברים לדיון בועדה לעניין הרפורמה בתכנון נתניהו: כשנשאלה אם ביידן לא משוחח עם נתניהו בכוונה, השיבה סאקי בשלילה:

סנגורי נתניהו: תגובת הפרקליטות ממשיכה את קמפיין "רק לא ...
סנגורי נתניהו: תגובת הפרקליטות ממשיכה את קמפיין "רק לא ... from media.parstoday.com
אני לא מסכים אתך על דבר ארור אחד, אבל אני אוהב אותך. גם ממשל ביידן תומך בשיפור היחסים בין ישראל לירדן, המלך עבדאללה יבקר בקרוב בבית הלבן ויהיה המנהיג הערבי הראשון שעמו נפגש הנשיא ביידן מאז נכנס לתפקידו. הלוואי שביבי יפרוש כעת מהחיים. פרשות ענבל אור ופרי נדלן הרגו את קבוצות הרכישה. ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו: עמוס עוז הפציר בי תמיד לכתוב נתניהו ולא ביבי כי ביבי זה שם חיבה. וכמובן היה שם גם האקדח… כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית.

אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו.

ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו: סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה. רמי יצהר 17 בנובמבר 2020. ביבי חבר שלי בארבעים השנים האחרונות. המחלוקת שלי עם ביבי היא שהוא חושב שאפשר לחיות עם ההתנחלויות ואני חושב שלא. שילך ביבי לכל הרוחות, את מי הוא עוד מעניין (חוץ מאיזה מליון איש?!) לאיזה רפי שכל מכוונות ההודעות שלך כל אוהב ישראל חייב, אבל חייב להצביע נגד החוק של בנט לפיד ובעד החוק של עם ישראל! נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין(צילום: פרשות ענבל אור ופרי נדלן הרגו את קבוצות הרכישה. הוא מכיר את נתניהו זמן רב. רז מאיר ונוי ביבי מתחת לחופה (אינסטגרם). סאקי נשאלה בתדרוך מדוע נתניהו וביידן עדיין לא שוחחו, ומתי תתקיים שיחה כזו. אז בינתיים אין מימון הגנתו של ביבי מתקציב המדינה, אבל השימוש בשר המשפטים למטרה הזאת הוא צעד קטן במסע בן מיליוני השקלים. זהו לא יום אבל, נעבוד למען כל העם:

ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. בישראל זעמו על ממשל ביידן: סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין(צילום:

הלוואי שהעולם יוריד לישראל את הראש // רוגל אלפר - הארץ
הלוואי שהעולם יוריד לישראל את הראש // רוגל אלפר - הארץ from img.haarets.co.il
כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית. זהו לא יום אבל, נעבוד למען כל העם: ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו. אז בינתיים אין מימון הגנתו של ביבי מתקציב המדינה, אבל השימוש בשר המשפטים למטרה הזאת הוא צעד קטן במסע בן מיליוני השקלים. *מדברים רק ביומולדת הבא* pic.twitter.com/vli2c9h2bn. ג'ו ביידן, מבט מקרוב (ב): אחרי שימינה עזבה אתכם, כבר אין לאף אחד קצה של מחשבה שבנט ירכיב את הממשלה הבאה. רז מאיר ונוי ביבי מתחת לחופה (אינסטגרם).

ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו:

ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו. זהו לא יום אבל, נעבוד למען כל העם: סאקי נשאלה בתדרוך מדוע נתניהו וביידן עדיין לא שוחחו, ומתי תתקיים שיחה כזו. עוברים לדיון בועדה לעניין הרפורמה בתכנון נתניהו: הפעם זה לא יעבוד (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר נתניהו צייץ: רז מאיר ונוי ביבי מתחת לחופה (אינסטגרם). תראו מה שאפשר מהמודיעין של זה. כן, להתראות ביבי יש לי הרצאה באונ' תא. פרשות ענבל אור ופרי נדלן הרגו את קבוצות הרכישה. גם ממשל ביידן תומך בשיפור היחסים בין ישראל לירדן, המלך עבדאללה יבקר בקרוב בבית הלבן ויהיה המנהיג הערבי הראשון שעמו נפגש הנשיא ביידן מאז נכנס לתפקידו. איזה ביבי ביידן ביבי בלי ביצים פחדן. המחלוקת שלי עם ביבי היא שהוא חושב שאפשר לחיות עם ההתנחלויות ואני חושב שלא.

סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה ביידן. שילך ביבי לכל הרוחות, את מי הוא עוד מעניין (חוץ מאיזה מליון איש?!) לאיזה רפי שכל מכוונות ההודעות שלך כל אוהב ישראל חייב, אבל חייב להצביע נגד החוק של בנט לפיד ובעד החוק של עם ישראל!

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook